Курсы: бухгалтеров, менеджеров, секретарей, дизайна, бухгалтерские курсы 1С, менеджмента, аудиторов, туризма, рекламы, секретарское дело, косметологов, визажистов, массажа, парикмахеров, маникюра, дизайнеров. Компьютерная графика, дизайн и анимация, верстка, WEB дизайн, WINDOWS XP
Скидки от 15%
до 20%

Только до 08.03.2006
Справки по телефону: 299-79-59
Скидка 7%
всем физическим лицам,
выбравшим время занятий в дневных группах
Скидка 10%
для групповых и корпоративных клиентов, предоставивших на обучение не менее 10 слушателей


  Информация о Центре
  Возможные вопросы
  Запись и обучение
  Программы курсов
  Стоимость обучения
  Наши скидки
  Наши координаты
  Бухгалтерские курсы
  Менеджмент
  Делопроизводство
  Школа дизайна
  Мастер - курсы
  Компьютерные курсы
  Английский язык
Новости
  Скидки:
В нашем Центре
до 08.03.2006 введены
скидки от 15% до 20%.
Для получения скидки, независимо от даты начала занятий, абитуриенту достаточно заключить договор на обучение до 08.03.2006.

Справки по телефону: 972-99-14.


 
  Вакансии:
Приглашаем преподавателей на конкурсной основе для работы в нашем Центре. Зарплата по результатам собеседования.
Справки по телефону: 925-39-46
 
Поиск


   
 
Запись и консультации: (495) 225-42-71 (многоканальный)

Курсы английского языка 'Уровень выше среднего - Headway Upper-Intermediate'


Общая характеристика методики Headway:
Предлагаемые курсы обучения английского языка по методике Headway рассчитаны на один год и разбиваются на 6 уровней:

Аннотация курсов английского языка 'Уровень выше среднего - Headway Upper-Intermediate'

Уровень выше среднего - Headway Upper-Intermediate
Продолжительность этого уровня - 120 академических часов (12 недель).
Курс "Upper-Intermediate" рассчитан на слушателей, имеющих некоторый опыт практики английского языка в объеме уровня "Intermediate".
Основной учебник курса - Headway Upper-Intermediate (Oxford University Press). По окончании этого уровня студенты могут пройти подготовку к сдаче международного Кембриджского экзамена IELTS (International English Language Testing System),FCE (First Certificate in English) и международного экзамена TOEFL (Test of English as a Foreign Language).
Получаемые навыки после окончания курсов английского языка 'Уровень выше среднего - Headway Upper-Intermediate':
Уровень дает свободное владение разговорным языком в разных ситуациях, большой словарный запас, полное знание грамматики, возможность читать неадаптированную литературу на английском языке; свободное владение языком и получение специальности "Офис-менеджер для инофирмы", трудоустройство.


 

Информация о курсах английского языка 'Уровень выше среднего - Headway Upper-Intermediate'

График занятий:
2-3 дня в неделю по 3-4 академических часа в день
Время занятий:
утренние группы с 9-00 до 12-00;
дневные группы с 12-00 до 15-00 и с 15-00 до 18-00;
вечерние группы с 18-30 до 21-30;
группы выходного дня с 10-00 до 13-00.
Место проведения занятий:
м. Сухаревская, м. Парк Культуры, 
м. Таганская, м.Комсомольская, м. Проспект Мира.

  Наверх

 

Стоимость курсов английского языка 'Уровень выше среднего - Headway Upper-Intermediate'

Базовая стоимость курсов английского языка 'Уровень выше среднего - Headway Upper-Intermediate': 15120 руб.
Скидка 2%: 14820 руб.
Скидка 7%: 14060 руб.
Скидка 15%: 12850 руб.
Стоимость индивидуальных занятий на курсах английского языка 'Уровень выше среднего - Headway Upper-Intermediate': 57000 руб.

  Наверх

 

Начало занятий ближайшей группы на курсах английского языка 'Уровень выше среднего - Headway Upper-Intermediate'

14.03.2006
группа выходного дня: 18.03.2006

Дата может корректироваться.


  Наверх

 

Учебная программа курсов английского языка 'Уровень выше среднего - Headway Upper-Intermediate'



1.      Курс включает разговорную практику по тематике повседневной жизни с объемом новой лексики 25-30 слов за урок в классе, интенсивное аудирование в классе и дома, и письменные упражнения в рамках домашних заданий

1.1.      Курс включает разговорную практику по тематике повседневной жизни с объемом новой лексики 25-30 слов за урок в классе, интенсивное аудирование в классе и дома, и письменные упражнения в рамках домашних заданий.

2.      Unit 1 
Unit 1 

3.      Grammar: The tense system: simple, continuous, perfect, active and passive

3.1.      Grammar: The tense system: simple, continuous, perfect, active and passive.
3.2.      Auxiliary verbs do, be, have.

4.      Postscript: Dates

4.1.      Postscript: Dates.
4.2.      Numbers.
4.3.      Spelling.

5.      Speaking: Exchanging information about families who have emigrated

5.1.      Speaking: Exchanging information about families who have emigrated.
5.2.      Discussion - the pros and cons of living in another country.

6.      Writing: Correcting language mistakes in two informal letters

6.1.      Writing: Correcting language mistakes in two informal letters.
6.2.      Identifying mistakes in common. 

7.      Been there, done that!
Been there, done that!

8.      Vocabulary: Guessing meaning

8.1.      Vocabulary: Guessing meaning.
8.2.      Synonyms.
8.3.      Hot Verbs (1) take and put, take my advice, put sb down.

9.      Reading: Topic

9.1.      Reading: Topic.
9.2.      "Death by tourism" - how tourists are ruining the places they visit on holiday.

10.      Listening: Topic

10.1.      Listening: Topic.
10.2.      "World traveler and lavender farmer" - an interview with Natalie Hodgson. 

11.      Unit 3 
Unit 3 

12.      Grammar: Narrative tenses

12.1.      Grammar: Narrative tenses.
12.2.      Past Simple.
12.3.      Past Continuous.
12.4.      Past Perfect: active and passive.

13.      Postscript: Expressing interest and surprise - reply questions "James lives in a castle"

13.1.      Postscript: Expressing interest and surprise - reply questions "James lives in a castle".
13.2.      "Does he?".

14.      Speaking: Talking about books

14.1.      Speaking: Talking about books.
14.2.      Questions about books.

15.      Writing: A review of a book or film

15.1.      Writing: A review of a book or film.

16.      It's a deal!
It's a deal!

17.      Vocabulary: Exports and imports - gold, sugar, spices

17.1.      Vocabulary: Exports and imports - gold, sugar, spices.
17.2.      Words with variable stress 'export, ex'port, re'fuse, 'refuse, row.

18.      Reading: Topic

18.1.      Reading: Topic.
18.2.      "The businesswoman who went to Australia and made a fortune" (jigsaw).
18.3.      "Three thousand years of world trade" - an extract from an encyclopaedia.

19.      Listening: Topic

19.1.      Listening: Topic.
19.2.      "An English couple who opened an English restaurant in France talk about their experiences".

20.      Unit 5 
Unit 5 

21.      Grammar: Future forms - will do, shall do, going to do

21.1.      Grammar: Future forms - will do, shall do, going to do.
21.2.      Present Continuous.
21.3.      Present Simple - will be doing/will have done.
21.4.      Tense usage in clauses.
21.5.      When I've read the book, I'll give it back to you. 

22.      Postscript: Telephone conversations - beginning a call, ending a call

22.1.      Postscript: Telephone conversations - beginning a call, ending a call. 

23.      Speaking: Discussion - who make the best couples? Exchanging information about three people's arrangements to meet

23.1.      Speaking: Discussion - who make the best couples? Exchanging information about three people's arrangements to meet.

24.      Writing: Formal and informal letters - recognizing formal style, writing an informal letter

24.1.      Writing: Formal and informal letters - recognizing formal style, writing an informal letter.

25.      People, places, and things

25.1.      People, places, and things.

26.      Vocabulary: edl-ing adjectives, depressed, depressing

26.1.      Vocabulary: edl-ing adjectives, depressed, depressing.
26.2.      Synonyms in context -writer, author, risky, dangerous.

27.      Reading: Topic

27.1.      Reading: Topic.
27.2.      "The man who could buy anything" - a gap fill exercise about Bill Gates.
27.3.      "I've never seen anything like it!" - a strange person, place, and a thing (jigsaw).

28.      Listening: Topic

28.1.      Listening: Topic.
28.2.      "Seven radio advertisements".

29.      Unit 7 
Unit 7 

30.      Grammar: Verb patterns - enjoy playing, good at cooking, plan to do, stop, try, remember

30.1.      Grammar: Verb patterns - enjoy playing, good at cooking, plan to do, stop, try, remember.
30.2.      Reduced infinitives.
30.3.      I'd love to.
30.4.      You aren't allowed to.

31.      Postscript: Soundbites

31.1.      Postscript: Soundbites. Eat here or take away? Will passengers in rows A to K - please board now?

32.      Speaking: Discussion - domestic life fifty years ago, things you couldn't life without

32.1.      Speaking: Discussion - domestic life fifty years ago, things you couldn't life without.
32.2.      Discussion - the pros and cons of television.

33.      Writing: Contrasting ideas - whereas

33.1.      Writing: Contrasting ideas - whereas.
33.2.      However - although.
33.3.      Writing about an invention you couldn't life without. 

34.      Famous for fifteen minutes

34.1.      Famous for fifteen minutes.

35.      Vocabulary: Making sentences stronger - Adverbs and adjectives very clever, absolutely brilliant

35.1.      Vocabulary: Making sentences stronger - Adverbs and adjectives very clever, absolutely brilliant.
35.2.      Adverbs and verbs strongly agree, totally forget.

36.      Reading: Topic

36.1.      Reading: Topic.
36.2.      "Jane Austen, the hottest writer in Hollywood" - the famous English novelist who is enjoying a revival.

37.      Listening: One side of a phone conversation

37.1.      Listening: One side of a phone conversation.
37.2.      An interview with Tim Rice, who wrote the lyrics to Jesus Christ Superstar, and Paul Nicholas, who played Jesus.

38.      Unit 9 
Unit 9 

39.      Grammar: Questions

39.1.      Grammar: Questions.
39.2.      Who wants to speak to me? I wonder what he wants.
39.3.      Don't you like tea? Negatives.
39.4.      I don't think you're right.
39.5.      I told her not to go.

40.      Postscript: Being polite

40.1.      Postscript: Being polite.
40.2.      I'm sorry to bother you, but… A present for me? How kind! You shouldn't have.

41.      Speaking: General knowledge quiz

41.1.      Speaking: General knowledge quiz.
41.2.      Discussion - retelling a story from another point of view.

42.      Writing: Joining sentences

42.1.      Writing: Joining sentences.
42.2.      Conjunctions whenever, unless.
42.3.      Adverbs anyway, actually.

43.      Things ain't what they used to be!
Things ain't what they used to be!

44.      Vocabulary: Money, money, money! tight-fisted, extravagant, fall on hard times

44.1.      Vocabulary: Money, money, money! tight-fisted, extravagant, fall on hard times.
44.2.      Hot Verbs (4) come and go.
44.3.      I'll go to any lengths.
44.4.      The kinds come first.

45.      Reading: Topic

45.1.      Reading: Topic.
45.2.      "Living history" - the 100-year-old lady who lives in the past.
45.3.      "People and their money" - who's rich and who's poor these days? (jigsaw).

46.      Listening: Homelessness - interviews with people who live on the streets, and those who try to help them

46.1.      Listening: Homelessness - interviews with people who live on the streets, and those who try to help them.

47.      Unit 11 
Unit 11 

48.      Grammar: Hypothesizing - about the present

48.1.      Grammar: Hypothesizing - about the present.
48.2.      If only I had a new car!; about the past.
48.3.      I wish I hadn't said that.
48.4.      You shouldn't have done that.

49.      Postscript: Moans and groans

49.1.      Postscript: Moans and groans.
49.2.      How many times do I have to tell you? I could kick myself. 

50.      Speaking: Roleplay - two lovers tell each other the truth

50.1.      Speaking: Roleplay - two lovers tell each other the truth.
50.2.      Acting out a dramatic scene.

51.      Writing: Writing a play with stage directions

51.1.      Writing: Writing a play with stage directions.

52.      Icons

52.1.      Icons.

53.      Vocabulary: Homophones war or wore? Homonyms a dusty plain, plain food

53.1.      Vocabulary: Homophones war or wore? Homonyms a dusty plain, plain food.

54.      Reading: Topic

54.1.      Reading: Topic.
54.2.      "Michelangelo" -one of the world's greatest artists.
54.3.      "It blows your mind!" - eye-witness accounts of the first atomic explosion.

55.      Listening: Topic

55.1.      Listening: Topic.
55.2.      Children's jokes.
55.3.      Various people describe great events of the twentieth century.

56.     

  Наверх

 

Как записаться на курсы английского языка 'Уровень выше среднего - Headway Upper-Intermediate'

Чтобы стать нашим слушателем на курсе "Курсы английского языка 'Уровень выше среднего - Headway Upper-Intermediate'", Вам необходимо заключить в нашем офисе договор на обучение и оплатить стоимость курса, или перечислить безналичным расчетом на счет Центра.

Все вопросы по курсам английского языка 'Уровень выше среднего - Headway Upper-Intermediate' и обучению на них, Вы можете задать обратившись в наш офис:

Наш адрес: г. Москва, м. Пушкинская, Дегтярный пер., дом 6, стр. 1, ком. 214.
Время работы: будни с 10 до 20, суббота с 10 до 16.
Все вопросы по курсу и обучению на нем, Вы можете задать по телефонам:
(495) 225-42-71, (495) 299-79-59, (495) 299-87-83, (495) 200-13-80, (495) 972-99-14 с 10-00 до 20-00 кроме выходных.
Посмотреть СХЕМУ ПРОЕЗДА


  Наверх

 
КУРСЫ |  ВОЗМОЖНЫЕ ВОПРОСЫ |  ЗАПИСЬ И ОБУЧЕНИЕ |  СТОИМОСТЬ КУРСОВ | 
НАШИ СКИДКИ |  СОТРУДНИЧЕСТВО |  СХЕМА ПРОЕЗДА

© "Международный Центр Профессионального Образования"
Телефон для справок: 299-79-59  
email:
rss
Карта