Курсы: бухгалтеров, менеджеров, секретарей, дизайна, бухгалтерские курсы 1С, менеджмента, аудиторов, туризма, рекламы, секретарское дело, косметологов, визажистов, массажа, парикмахеров, маникюра, дизайнеров. Компьютерная графика, дизайн и анимация, верстка, WEB дизайн, WINDOWS XP
Скидки от 15%
до 20%

Только до 08.03.2006
Справки по телефону: 299-79-59
Скидка 7%
всем физическим лицам,
выбравшим время занятий в дневных группах
Скидка 10%
для групповых и корпоративных клиентов, предоставивших на обучение не менее 10 слушателей


  Информация о Центре
  Возможные вопросы
  Запись и обучение
  Программы курсов
  Стоимость обучения
  Наши скидки
  Наши координаты
  Бухгалтерские курсы
  Менеджмент
  Делопроизводство
  Школа дизайна
  Мастер - курсы
  Компьютерные курсы
  Английский язык
Новости
  Скидки:
В нашем Центре
до 08.03.2006 введены
скидки от 15% до 20%.
Для получения скидки, независимо от даты начала занятий, абитуриенту достаточно заключить договор на обучение до 08.03.2006.

Справки по телефону: 972-99-14.


 
  Вакансии:
Приглашаем преподавателей на конкурсной основе для работы в нашем Центре. Зарплата по результатам собеседования.
Справки по телефону: 925-39-46
 
Поиск


   
 
Запись и консультации: (495) 225-42-71 (многоканальный)

Курсы английского языка 'Начальный средний уровень - Headway Pre-Intermediate'


Общая характеристика методики Headway:
Предлагаемые курсы обучения английского языка по методике Headway рассчитаны на один год и разбиваются на 6 уровней:

Аннотация курсов английского языка 'Начальный средний уровень - Headway Pre-Intermediate'

Начальный средний уровень - Headway Pre-Intermediate
Продолжительность этого уровня - 120 академических часов (12 недель).
Курс "Pre-Intermediate" рассчитан на слушателей, имеющих некоторый опыт практики английского языка в объеме уровня "Headway Elementary". Курс включает разговорную практику по тематике повседневной жизни с объемом новой лексики 25-30 слов за урок в классе, интенсивное аудирование в классе и дома, и письменные упражнения в рамках домашних заданий.
Основной учебник курса - Headway Pre-Intermediate (Oxford University Press). По окончании этого уровня студенты могут пройти подготовку к сдаче международного Кембриджского экзамена PET (Preliminary English Test).
Получаемые навыки после окончания курсов английского языка 'Начальный средний уровень - Headway Pre-Intermediate':
Уровень дает хорошее понимание английской речи, умение читать адаптированную литературу на английском языке, хорошее знание грамматики; возможен культурный обмен, достаточно языковых навыков для знакомств, иммиграций, поступления в языковой ВУЗ.


 

Информация о курсах английского языка 'Начальный средний уровень - Headway Pre-Intermediate'

График занятий:
2-3 дня в неделю по 3-4 академических часа в день
Время занятий:
утренние группы с 9-00 до 12-00;
дневные группы с 12-00 до 15-00 и с 15-00 до 18-00;
вечерние группы с 18-30 до 21-30;
группы выходного дня с 10-00 до 13-00.
Место проведения занятий:
м. Сухаревская, м. Парк Культуры, 
м. Таганская, м.Комсомольская, м. Проспект Мира.

  Наверх

 

Стоимость курсов английского языка 'Начальный средний уровень - Headway Pre-Intermediate'

Базовая стоимость курсов английского языка 'Начальный средний уровень - Headway Pre-Intermediate': 15120 руб.
Скидка 2%: 14820 руб.
Скидка 7%: 14060 руб.
Скидка 15%: 12850 руб.
Стоимость индивидуальных занятий на курсах английского языка 'Начальный средний уровень - Headway Pre-Intermediate': 57000 руб.

  Наверх

 

Начало занятий ближайшей группы на курсах английского языка 'Начальный средний уровень - Headway Pre-Intermediate'

14.03.2006
группа выходного дня: 18.03.2006

Дата может корректироваться.


  Наверх

 

Учебная программа курсов английского языка 'Начальный средний уровень - Headway Pre-Intermediate'



1.      Курс включает разговорную практику по тематике повседневной жизни с объемом новой лексики 25-30 слов за урок в классе, интенсивное аудирование в классе и дома, и письменные упражнения в рамках домашних заданий

1.1.      Курс включает разговорную практику по тематике повседневной жизни с объемом новой лексики 25-30 слов за урок в классе, интенсивное аудирование в классе и дома, и письменные упражнения в рамках домашних заданий.

2.      Unit 1 
Unit 1 

3.      Grammar: Question forms (1): - What do you do? - Are you married? Present Continuous: - I'm enjoying the course

3.1.      Grammar: Question forms (1): - What do you do? - Are you married? Present Continuous: - I'm enjoying the course.

4.      Everyday English: Social English

4.1.      Everyday English: Social English. - Have a good weekend! - Same to you!

5.      Speaking: Discussion - People and animals

5.1.      Speaking: Discussion - People and animals. Discussion - Living in capital cities, and relationships between parents and children

6.      Writing: The writing input is in the Workbook

6.1.      Writing: The writing input is in the Workbook.
6.2.      The page numbers in this column refer to the Workbook (WB).
6.3.      Writing letters (1). Informal letters WB

7.      Lifestyles
Lifestyles

8.      Vocabulary: Vocabulary networks: - electrical goods

8.1.      Vocabulary: Vocabulary networks: - electrical goods.
8.2.      - a room in your house.

9.      Reading: Topic

9.1.      Reading: Topic. How others see the British (jigsaw)

10.      Listening: Topic

10.1.      Listening: Topic.
10.2.      Life in a Japanese school.

11.      Unit 3 
Unit 3 

12.      Grammar: Past Simple: - What did you do last night? Past Continuous: - The sun was shining

12.1.      Grammar: Past Simple: - What did you do last night? Past Continuous: - The sun was shining.

13.      Everyday English: Time expressions: - dates; - at six o'clock; - on Saturday
Everyday English: Time expressions: - dates; - at six o'clock; - on Saturday

14.      Speaking: Retelling a story from pictures

14.1.      Speaking: Retelling a story from pictures.

15.      Writing: Writing a story (1) WB

15.1.      Writing: Writing a story (1) WB.

16.      Unit 4 
Unit 4 

17.      Grammar: Expressions of quantity: - some and any; - much and many; - a lot of; - a few and a little

17.1.      Grammar: Expressions of quantity: - some and any; - much and many; - a lot of; - a few and a little. Articles: - a, the, and the zero article

18.      Everyday English: Polite requests and offers

18.1.      Everyday English: Polite requests and offers.
18.2.      - Can/could I.
18.3.     ? - Can/could you…? - I'll.

19.      Speaking: Talking about a favourite store

19.1.      Speaking: Talking about a favourite store.
19.2.      Group work - Devising an advertisement.

20.      Writing: Filling in forms WB

20.1.      Writing: Filling in forms WB.

21.      Plans and ambitions
Plans and ambitions

22.      Vocabulary: Approaches to vocabulary learning

22.1.      Vocabulary: Approaches to vocabulary learning. Word families: - 'photograph; - photo'graphic

23.      Reading: Topic

23.1.      Reading: Topic. A questionnaire - How ambitious are you?

24.      Listening: Topic

24.1.      Listening: Topic.
24.2.      How different learners of English organize their vocabulary learning.

25.      Unit 6 
Unit 6 

26.      Grammar: What

26.1.      Grammar: What. like? - What's Rome like? Comparative and superlative adjectives: - big, bigger, biggest

27.      Everyday English: Directions: - prepositions of place (opposite, behind); - prepositions of movement (along, over)
Everyday English: Directions: - prepositions of place (opposite, behind); - prepositions of movement (along, over)

28.      Speaking: Describing people and places

28.1.      Speaking: Describing people and places. Discussion - Who are the rich people in your country?

29.      Writing: Relative clauses (1) WB

29.1.      Writing: Relative clauses (1) WB.
29.2.      Describing a place.

30.      Unit 7 
Unit 7 

31.      Grammar: Present Perfect Simple (1): - to express experience

31.1.      Grammar: Present Perfect Simple (1): - to express experience.
31.2.      Have you ever been lo Russia? - to express unfinished past.
31.3.      I'v lived here for ten years.

32.      Everyday English: Short answers: - Yes, 1 do

32.1.      Everyday English: Short answers: - Yes, 1 do.
32.2.      - No.
32.3.      1 can't.

33.      Speaking: Roleplay - Interviewing a group of musicians

33.1.      Speaking: Roleplay - Interviewing a group of musicians.

34.      Writing: Relative clauses (2) WB

34.1.      Writing: Relative clauses (2) WB.Writing a biography

35.      Pros and cons
Pros and cons

36.      Vocabulary: Professions

36.1.      Vocabulary: Professions.
36.2.      Nouns that go together: - post office, headache. Make or do? - make a phone call; - do the shopping

37.      Reading: Topic

37.1.      Reading: Topic. Two special teenagers - David, a computer programmer, and Kimora, a top model

38.      Listening: Topic

38.1.      Listening: Topic.
38.2.      Three people giving advice about visiting their country.

39.      Unit 9 
Unit 9 

40.      Grammar: Will: - It will cost a lot of money

40.1.      Grammar: Will: - It will cost a lot of money.
40.2.      First Conditional: - If I do more work, I'll puss ту exams. Time clauses: - when as soon as

41.      Everyday English: Travelling: - at the checking desk; - at a railway ticket office

41.1.      Everyday English: Travelling: - at the checking desk; - at a railway ticket office.

42.      Speaking: Discussion - How 'green' are you? Roleplay - How to solve the traffic problems in your town

42.1.      Speaking: Discussion - How 'green' are you? Roleplay - How to solve the traffic problems in your town. A survey on people's travel habits

43.      Writing: Linking words (2) WB

43.1.      Writing: Linking words (2) WB. Advantages and disadvantages

44.      Unit 10 
Unit 10 

45.      Grammar: Used to: - 1 used to smoke, but 1 don't any more

45.1.      Grammar: Used to: - 1 used to smoke, but 1 don't any more. Question forms (2): - Who told you that? Questions with a verb + preposition: - What are you looking at?

46.      Everyday English: Question tags: - It's a lovely day, isn't it
Everyday English: Question tags: - It's a lovely day, isn't it

47.      Speaking: Discussion - The role of men and women in your country

47.1.      Speaking: Discussion - The role of men and women in your country.

48.      Writing: Making notes to write a composition WB

48.1.      Writing: Making notes to write a composition WB.

49.      Read all about it!
Read all about it!

50.      Vocabulary: Verbs and nouns that go together: - win a match

50.1.      Vocabulary: Verbs and nouns that go together: - win a match. Words and prepositions that go together: - laugh at a joke

51.      Reading: Topic

51.1.      Reading: Topic. Four newspaper articles (jigsaw)

52.      Listening: Topic

52.1.      Listening: Topic.
52.2.      A radio programme about the world's most loved car, the Volkswagen Beetle.

53.      Unit 12 
Unit 12 

54.      Grammar: Verb patterns (2): - ask/tell somebody to do; - make/let somebody do; - decide/sturt/try/manage to do

54.1.      Grammar: Verb patterns (2): - ask/tell somebody to do; - make/let somebody do; - decide/sturt/try/manage to do.
54.2.      Infinitives after adjectives: - It's easy to learn a language.
54.3.      Infinitive of purpose: - 1 came to Oxford to learn English.

55.      Everyday English: Time: - It's twenty past six

55.1.      Everyday English: Time: - It's twenty past six.
55.2.      - It's 6.
55.3.     20.

56.      Speaking: Heroes from your country

56.1.      Speaking: Heroes from your country.
56.2.      Discussion - UFOs.
56.3.      Retelling a story from pictures.
56.4.      Group work - Devising a story about meeting an alien.

57.      Writing: Adverbs WB

57.1.      Writing: Adverbs WB. Writing a story (2)

58.      Unit 13 
Unit 13 

59.      Grammar: Second Conditional: - If I were the Queen

59.1.      Grammar: Second Conditional: - If I were the Queen.
59.2.      I'd have servants.
59.3.      Might: - 1 might go to university, hut I'm not sure.

60.      Everyday English: Social expressions: - What a pity! Never mind!
Everyday English: Social expressions: - What a pity! Never mind!

61.      Speaking: Group work - Analysing our dreams

61.1.      Speaking: Group work - Analysing our dreams.

62.      Writing: Writing letters (3) WB

62.1.      Writing: Writing letters (3) WB.
62.2.      Formal and informal letters.

63.      Giving news
Giving news

64.      Vocabulary: Word families and stress: - 'celebrate, cele'bration; -act, active, acting
Vocabulary: Word families and stress: - 'celebrate, cele'bration; -act, active, acting

65.      Reading: Topic

65.1.      Reading: Topic. An extract from Airport International about the early days of air travel

66.      Listening: Topic

66.1.      Listening: Topic.
66.2.      A telephone conversation between Justin and his mother.

67.      Unit 15 
Unit 15 

68.      Grammar: Past Perfect: - They had met only one week earlier

68.1.      Grammar: Past Perfect: - They had met only one week earlier.
68.2.      Reported statements: - She said that she was leaving.
68.3.      Reported questions: - She asked me if 1 had seen John.

69.      Everyday English: Saving goodbye
Everyday English: Saving goodbye

70.      Speaking: Discussion - Parables and fables

70.1.      Speaking: Discussion - Parables and fables.
70.2.      A love poem.

71.      Writing: Writing a story (3) WB

71.1.      Writing: Writing a story (3) WB.

72.     

  Наверх

 

Как записаться на курсы английского языка 'Начальный средний уровень - Headway Pre-Intermediate'

Чтобы стать нашим слушателем на курсе "Курсы английского языка 'Начальный средний уровень - Headway Pre-Intermediate'", Вам необходимо заключить в нашем офисе договор на обучение и оплатить стоимость курса, или перечислить безналичным расчетом на счет Центра.

Все вопросы по курсам английского языка 'Начальный средний уровень - Headway Pre-Intermediate' и обучению на них, Вы можете задать обратившись в наш офис:

Наш адрес: г. Москва, м. Пушкинская, Дегтярный пер., дом 6, стр. 1, ком. 214.
Время работы: будни с 10 до 20, суббота с 10 до 16.
Все вопросы по курсу и обучению на нем, Вы можете задать по телефонам:
(495) 225-42-71, (495) 299-79-59, (495) 299-87-83, (495) 200-13-80, (495) 972-99-14 с 10-00 до 20-00 кроме выходных.
Посмотреть СХЕМУ ПРОЕЗДА


  Наверх

 
КУРСЫ |  ВОЗМОЖНЫЕ ВОПРОСЫ |  ЗАПИСЬ И ОБУЧЕНИЕ |  СТОИМОСТЬ КУРСОВ | 
НАШИ СКИДКИ |  СОТРУДНИЧЕСТВО |  СХЕМА ПРОЕЗДА

© "Международный Центр Профессионального Образования"
Телефон для справок: 299-79-59  
email:
rss
Карта